Sunday, March 18, 2007

I was away

and thanks for the mails, offliners and msgs.

Truly sorry to take an abrupt break, I did what I had to do. Not to say that the break answered ALL of my doubts and confusion, but it gave me some time to think over some important issues. Anyway, I was already making a slow come back since last Friday-some might have noticed me on and off in Gtalk, YM, Friendster and some forums.

I missed discussing some stuff during my short break. Here a summary of them in random order:

We won!
Malaysian doubles won the All-England title after 25 years! Oh my!!! Though I regret that the online community being so naive to this achievement, I am not letting it to deny a celebration. Badminton may not be as glamorous as football, but its a game I enjoy. And the final our team gave that day was truly energetic! Given that the pair is still very young, I predict them to grab the world title in a short period of time. (Pic by NST)






The liars!

Hahaha.. we, the women bloggers have been branded as liars and unemployed! Amazingly I didn't get angry when I first read about this news. I found it rather hilarious. Dumb people tend to say dumb things nah? Can't help it.


Malaysian Minister for Tourism, Tengku Adnan was reported by Sin Chew (9 March 07, Early Evening edition pp 5) to have said the following:

“Bloggers are liars. They use all sort of ways to cheat others. From what I know, out of 10,000 unemployed bloggers, 8,000 are women.

“Bloggers like to spread rumours, they don’t like national unity. Today our country has achievements because we are tolerant and compromising. Otherwise we will have civil war. Malays will kill Chinese, Chinese will kill Malays, Indians will kill everybody else.”


You may wanna read more about it HERE. Of course after few days, he retracted his words and said he was aiming it to ONE particular blogger, not all bloggers. Then I wonder how he can come up with a statistics when he was mentioning only about ONE blogger. (Pic from MalaysiaTomorrow - Yea.. that's him)



Horny disgusting creepy fella in the Net
Okie.. now, take this as a threat or an announcement or whatever. But if I get any more flirtatious messages from any of the social network website I am in or via email or via sms, I'm gonna publish everything that you said (including your screen name and e-mail add, and if available your photo) here in tulipspeaks, and tell the world how disgusting you are. Don't play the fool with me!











Personal updates

Nothing much I guess.. As usual, I'm trying to find my path. Damn, I don't know how long I have to keep looking for a 'sign'. As for my sis, I hope things will turn brighter for her. And bro.. he will be going to college from April onwards! I still can't believe that my lil bro gonna go to college! kekekeke.. (Pic by my cousin bro - taken in the Pizza Hut right after a short discussion on his college entrance)

13 comments:

Keshi said...

WB Ammu I missed ya! HUGGGGGGGGGGGGGGGGGZ!

btw who is that creepy creep? Send him to me :)

btw thatlast pic looks great...ur bro is cute!

TC out there,
Keshi.

~*. D E E P A .* ~ said...

hey dear ....

hope u had a good women's day ...

i guess blogging has its own pros n cons .. cons esp for those sitting high up in their ivory towers !!!!

how come u sound so disturbed ?

alex said...

Ammu,

Yeah, Deepa said it.

Everything has its pros and cons.

'Land and sea serve different purposes and can even exist without the other.'

tulipspeaks said...

@ keshi

hugsss!!!

lolz. anthe creepy creep knows who is he la. actually its more than one person.

bro is cute eh? he is the tallest n biggest in the family. lol.



@ deepa

hugss dear! long time since i c u arnd. wassup??

i dono.. its just that lot of things been happening and i was just unprepared for it! :|


=ammu=

tulipspeaks said...

@ alex

:) true also.



=ammu=

Jeevan said...

Hope you are doing fine:) MY best wishes for your bro, who is entering collage.

"Indians will kill everybody else." who is he to comment wrong about our people. I protest for him here!

Have a nice weekdays. hugsss

Princess said...

Yeah! everyday is our day...
no doubt. :)

Welcome back...
Keep smiling,

much luv,
-Aiz.

tulipspeaks said...

@ jeevan

thanks :))

well.. i understand ur anger. but should we be bothered by untruthful statements like this? vidunge.. kovem vendam.



@ princess

:)))) thanks dear.


=ammu=

Keshi said...

Creepy creeps should be stripped naked and sent to the Net jail. :)

And hey u look Lovely in that pic. U look happy...very happy.

Keshi.

Known Stranger said...

oh yeah kind of oblivion. was bored with brunei. job hunting in malayasia and singapore. Mostly likly will set a score in KL. let me see what is in store for tommorrow. -

the blog comment by one ML minister " Indian kill every one " true. they just do that in an unnoticing manner - slow with no trace. let Indians go to moon - then tamasha will begin . just kidding. now a days getting connected with mails rather blogspot. drop a mail will surely be responsive

mandelism said...

aaa..welcome back ammu ;) hope you had a good break, we all need such breaks, away from daily life, away from everythin. Hope your are doing well and fine now

we are always here. :D


". I protest for him here! "

wakaka, yaarelaa athe, protest for him ..HERE :p so much, im sure tat minister wud have heard u loud kekekek

tulipspeaks said...

@ keshi

lolz. nalla thaan iruke! :P

thanks dear. that day i was doing okie. not to say v happy. kinda relieved that finally able to put bro on the right path.



@ stranger

i c. then i might be able to c u around ;)


=ammu=

tulipspeaks said...

@ mandelism

:) thanks. im okie la now. thanks for the encouraging words the other day. i truly appreciate it.


wakaka, yaarelaa athe, protest for him ..HERE :p
kekekeke.. u ah.. bullying ppl eh? ish.. :P

=ammu=